بوتیوب تنظیمات جدید وضوح تصویر را برای اپلیکیشن های اندروید و iOS خود ارائه کرده است. تا پیش از این، یوتیوب لیستی از رزولوشن های پخش ویدیو را به همراه یک گزینه خودکار ارائه می داد که به این اپلیکیشن اجازه می داد بسته به سرعت اتصال اینترنت شما به طور خودکار کیفیت فیلم را تنظیم کند.

اما اکنون، در زیر منوی Quality ویدیو، فقط چهار گزینه را مشاهده می کنید: Auto, Higher picture quality, Data saver و Advanced. خودکار مانند گذشته به کار خود ادامه می دهد، در حالی که تنظیم کیفیت تصویر بالاتر از داده های بیشتری برای استریم با کیفیت بهتر استفاده می کند. طبق تجربه ما، این استریم حتی در اتصال سریع Wi-Fi را به 720p محدود کرد.

از طرف دیگر، Data saver، داده کمتری مصرف می کند و باید وضوح تصویر را به 480p کاهش دهد، اما در مورد ما، پخش استریم برنامه با کیفیت 720p ادامه دارد، بنابراین ما معتقدیم حتی اگر گزینه Data saver را انتخاب کنید، اگر اتصال اینترنت شما به سرعت کافی باشد، اپلیکیشن با وضوح بالاتر پخش ویدیو را ادامه می دهد.

منوی Advanced جایی است که می توانید لیست وضوح فیلم برای پخش را پیدا کنید. اما لازم به ذکر است که تغییراتی که اعمال می کنید فقط در مورد ویدیوی فعلی اعمال می شود، اگرچه شما می توانید با رفتن به منوی Settings > Video quality preferences کیفیت فیلم پیش فرض را برای همه فیلم ها تنظیم کنید. می توانید به صورت پیش فرض برای شبکه های تلفن همراه و Wi-Fi تنظیم کنید.

با این حال ، از آنجا که گزینه Advanced در منوی تنظیمات کیفیت فیلم در دسترس نیست، نمی توانید وضوح خاصی را به عنوان پیش فرض برای همه فیلم ها تنظیم کنید. تنظیمات جدید از طریق یک سوئیچ سمت سرور فعال می شوند، بنابراین به روزرسانی اپلیکیشن خود به آخرین نسخه تضمینی برای گزینه های جدید نیست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *