موبایل و تبلت

تاریخ برگزاری رویداد معرفی ایسوس ZenFone 8 اعلام شد

ایسوس به طور رسمی تأیید کرد که ZenFone 8 را در تاریخ 12 ماه مه (22 اردیبهشت) معرفی خواهد کرد. صفحه اصلی با شمارش معکوس برای رویداد معرفی اکنون در وب سایت ایسوس فعال است. در حالی که این میکروسایت اشاره به ورود یک مدل واحد دارد، گزارش ها ادعا کرده اند که تولید کننده تایوانی ممکن است سه گوشی هوشمند سری ZenFone 8 را معرفی کند.

ایسوس می گوید که ذن فون 8 “از نظر عملکرد عالی” و “اندازه جمع و جور” خواهد داشت. گزارش های گذشته ادعا می کردند که یکی از سری های ذن فون 8 یک پرچمدار در ابعاد جمع و جور خواهد بود و ذن فون 8 مینی نام دارد. گزارش های اخیر ادعا کرده اند که ZenFone 8 Mini دارای نام رمز Sake است و شماره مدل آن SUS_ZS590KS / ASUS_I006D است. انتظار می رود ذن فون 8 مینی با صفحه نمایش 5.92 اینچی OLED وارد بازار شود که رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. وظیفه پردازش آن توسط چیپست اسنپدراگون 888 تأمین خواهد شد.

لیست گیگبنچ این گوشی ادعا می کند که ممکن است حداکثر 16 گیگابایت رم داشته باشد. هیچ خبری از اندازه باتری دستگاه نیست. با این حال، گواهینامه TÜV SÜD نشان داد که ممکن است پشتیبانی از شارژ سریع 30 وات را داشته باشد. گفته می شود که مدل دوم در این خط با نام رمز پیکاسو شناخته می شود و دارای شماره مدل ASUS_ZS672KS / ASUS_I004D است.

انتظار می رود این مدل با مشخصات فنی مانند صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 120 هرتز، اسنپدراگون 888، حافظه رم 16 گیگابایتی، دوربین پشتی سه گانه همراه باشد. سومین مدل از این مجموعه می تواند با کد رمز VODKA شناخته شود و دارای شماره مدل ASUS_Z5675KW / ASUS_I007D است. پیش بینی می شود که مشخصات آن مانند نمایشگر 6.7 اینچی و اسنپدراگون 888 باشد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا