کنسول و بازی

بازی های رایگان ماه مه 2021 ایکس باکس لایو گلد اعلام شد

اعضای Xbox Live Gold و Xbox Game Pass Ultimate چهار بازی دیگر دارند که به عنوان پاداش مشترک در ماه آینده به آنها می آیند و مایکروسافت امروز هویت این تجارب را منتشر کرد. عناوین رایگان طبق روال هر ماه، یک موج در اوایل ماه و یک موج در اواسط ماه در دسترس گیمرها قرار گرفته و به لطف سازگاری Backward Compatibility امکان اجرای بازی روی کنسول های نسل جدید ایکس باکس سری ایکس/اس میسر است.

اولین بازی رایگان این ماه Armello است که از 1 تا 30 مه به طور رایگان روی کنسول ایکس باکس وان در دسترس کاربران قرار می گیرد. بازی دوم Dungeons 3 است که از 16 مه تا 15 ژوئن 2021 به طور رایگان بر روی کنسول ایکس باکس وان قابل اجراست. در ادامه دو بازی هم برای کنسول ایکس باکس 360 در نظر گرفته شده که شامل Lego Batman و Tropico 4 است؛ بازی اول از تاریخ 1 تا 15 مه 2021 و بازی دوم 16 تا 31 مه 2021 به طور رایگان در اختیار علاقه مندان خواهد بود.

برای کسانی ماه قبل را از دست داده اند، قبل از شروع ماه مه، فرصت زیادی برای تجربه بازی های رایگان ماه آوریل را دارند. در سایر اخبار اخیر Xbox Live Gold، اکنون بازیکنان Xbox برای لذت بردن از بازی های چند نفره رایگان، به اشتراک Xbox Live Gold دیگر نیازی ندارند و به آنها امکان دسترسی کامل به بیش از 50 عنوان رایگان پلتفرم را می دهند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا