موبایل و تبلت

آمازون نسخه 2021 تبلت های سری Fire را معرفی کرد

آمازون به تازگی نسخه بروزرسانی شده تبلت های اقتصادی سری Fire معرفی کرده است. مدل بالارده ها یعنی HD 10 Plus و Fire HD 10 اکنون با نمایشگر روشن تر 10.1 اینچی فول اچ دی پلاس و حاشیه های باریک تر و کیبورد بلوتوثی اختیاری همراه هستند.

مدل معرفی فایر اچ دی 10، رم 3 گیگابایتی دارد، درحالیکه مدل پلاس 4 گیگابایت رم دریافت می کند. محدوده فضای ذخیره سازی بین 32 گیگابایت و 64 گیگابایت است و قابلیت توسعه microSD در هر دو موجود است. آمازون چیپست دقیق مدل های جدید را فاش نکرده، اما ادعا می کند که این یک پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است که همان توضیحی است که ما برای تبلت های نسل قبلی گرفته ایم. مدل پلاس همچنین شارژ بی سیم و لمس نرم را در پشت به ارمغان می آورد.

شما می توانید هر دو مدل Fire HD 10 را در بسته جدید بهره وری نظیر لوازم جانبی صفحه کلید و اشتراک شخصی 12 ماهه Microsoft 365 با قیمت 220 دلار دریافت کنید. HD 10 به تنهایی برای نسخه 32 گیگابایتی از 150 دلار شروع می شود در حالی که نسخه پلاس با قیمت 180 دلار فروخته می شود.

آمازون همچنین تبلت های جدید Fire Kids Pro را در اندازه های 7، 8  و 10 اینچ به بازار آورده است. این موارد با همان پوسته محافظ مدل های قبلی در چندین گزینه رنگی ارائه می شوند. همه آنها اشتراک های یک ساله + آمازون کودکان را به همراه دارند. Fire Kids Pro 7 با قیمت 100 دلار، Fire HD8 Kids Pro با قیمت 140 دلار به فروش رسیده، در حالی که HD10 Kids Pro با قیمت 200 دلار در دسترس قرار می گیرد

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا