موبایل و تبلت

نوکیا G42 5G آپدیت اندروید 14 را دریافت کرد

HMD Global به روز رسانی اندروید 14 را برای گوشی هوشمند نوکیا G42 5G خود ارائه کرده و مجموعه ای از ویژگی ها و بهبودها را برای دستگاه به ارمغان می آورد. به روز رسانی، نسخه 2.160، با حجم 2.68 گیگابایت و شامل وصله امنیتی دسامبر 2023 گوگل است. تغییرات اصلی که با آپدیت ایجاد می شود به شرح زیر است:

  • مدیریت داده‌های سلامت: اکنون یک رویکرد ساده‌تر برای ردیابی داده‌های سلامت در دسترس است که نظارت بر سلامتی خود را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.
  • مجوزهای داده اپلیکیشن: به روز رسانی اطلاعات واضح تری در مورد مجوزهای داده برنامه ارائه می دهد و فرآیند اعطای یا رد دسترسی را ساده می کند.
  • ویژگی های بصری و شنوایی فراگیر: ویژگی های جدید شامل فلاش دوربین و صفحه نمایش برای اعلان ها، فونت های بزرگتر و مقیاس بندی هوشمندتر برای پاسخگویی به طیف وسیع تری از کاربران است.
  • بهبود عمر باتری: کاربران اکنون می توانند زمان استفاده از صفحه نمایش را از آخرین شارژ کامل مشاهده کنند که به مدیریت بهتر عمر باتری کمک می کند.
  • گزینه های سفارشی سازی: سفارشی سازی پیشرفته با انتخابگر قفل صفحه جدید، الگوها، تم تک رنگ و پشتیبانی از تصاویر Ultra HDR در دسترس است.
  • ژست‌های برگشتی پیش‌بینی‌کننده و اشتراک‌گذاری بهبودیافته: به‌روزرسانی اشاره‌های پیش‌بینی‌کننده و گزینه‌های اشتراک‌گذاری ساده‌تر را به ارمغان می‌آورد.

نوکیا G42 5G دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی اچ دی پلاس با نرخ رفرش 90 هرتز و محافظ گوریلا گلس 3 است. این دستگاه از یک تراشه اسنپدراگون 480 پلاس پشتیبانی می کند و در دو پیکربندی حافظه ارائه می شود. تنظیمات دوربین این گوشی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین جلو 8 مگاپیکسلی است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا