نرم افزار و اینترنت

نسخه اندروید آفیس اکنون از ضبط صدا با رونویسی پشتیبانی می کند

اپلیکیشن آفیس مایکروسافت برای اندروید امروز ویژگی جدیدی پیدا می کند – امکان ضبط ضبط صدا با رونویسی زنده. به نظر می رسد که این به روزرسانی فقط برای کاربران ثبت نام شده در برنامه بتا روی فروشگاه گوگل پلی در دسترس بوده و همراه با نسخه 16.0.14026.20172 اپلیکیشن است.

ضبط صدا یک ویژگی نسبتاً ساده است. می توانید از طریق نماد بزرگ “+” در پایین صفحه اپلیکیشن به آن دسترسی پیدا کنید و از آنجا با ضربه زدن روی دکمه میکروفون می توانید ضبط را شروع کنید. ضبط ها به صورت پیش فرض به صورت زنده رونویسی می شوند و سپس می توانند در قالب صوت همراه با نسخه برداری ذخیره شوند. این اپلیکیشن همچنین می تواند بلندگوهای مختلف را تشخیص داده و گفتگوی مربوط به هر بلندگو را در نسخه برداری جدا کند.

در صورت وجود هرگونه خطا در نسخه برداری، ویرایش متن نیز پس از واقعیت امکان پذیر است. به نظر می رسد این ویژگی بر اساس کارهایی است که مایکروسافت قبلاً روی ویژگی های مربوط به صدا انجام داده، مانند Transcribe for Word، که تابستان سال گذشته راه اندازی شد. اپلیکیشن موبایل آفیس به کانون بسیاری از ویژگی های هوشمند آفیس مایکروسافت نیز تبدیل شده و آن را به ابزاری متنوع و فزاینده تبدیل کرده است.

این برنامه برای اولین بار سال گذشته راه اندازی شد و علاوه بر گردآوری ورد، اکسل و پاورپوینت، ابزارهایی مانند Microsoft Lens (آفیس لنز سابق)، Forms و به اشتراک گذاری فایل های بی سیم محلی را در خود ادغام می کند. همچنین می تواند به یادداشت های مهم شما دسترسی پیدا کند و فایل های PDF را باز کند. 

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا