نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن سامسونگ News، اخبار و پادکست ها را با هم می آورد

اپلیکیشن های خبری اختصاصی محبوب‌تر می‌شوند، زیرا رویکردی کاربر محور برای ارائه اخبار ارائه می‌کنند که نیازها و اولویت‌های در حال تغییر مخاطبان مدرن را برآورده می‌کند. در گذشته، مردم برای اطلاع‌رسانی به رسانه‌های خبری سنتی مانند روزنامه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی اعتماد می‌کردند. با این حال، با ظهور رسانه های دیجیتال، مردم اکنون انتظار دارند که اخبار شخصی و به روز به دستگاه های تلفن همراه آنها در زمان واقعی ارائه شود.

اپلیکیشن های خبری اختصاصی با ارائه محتوای انتخاب شده بر اساس علایق، موقعیت مکانی و عادات خواندن کاربر، این انتظارات را برآورده می کنند. آن‌ها همچنین ویژگی‌هایی مانند پوش نونیفیکیشن، خواندن آفلاین و ادغام یکپارچه رسانه‌های اجتماعی را ارائه می‌کنند که به‌روز ماندن در اخبار جدید و موضوعات پرطرفدار را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. سامسونگ برای همگام شدن با شرکت هایی مانند اپل، از اپلیکیشن News خود رونمایی کرده است.

این اپلیکیشن برای پاسخگویی به اولویت فزاینده دستگاه های تلفن همراه برای دسترسی به اخبار معرفی شده و “تجربه خبری روزمره را در یک مکان مناسب” ارائه می دهد. این اپلیکیشن جلسات توجیهی روزانه، فیدهای خبری انتخاب شده و تنظیمات برگزیده شخصی را ارائه می دهد و آن را به یک برنامه ضروری برای علاقه مندان به اخبار تبدیل می کند.

با برنامه Samsung News، کاربران می توانند به منابع خبری از جمله CNN، فاکس نیوز، هاف پست، پولیتیکو، رویترز، USA TODAY و غیره دسترسی داشته باشند. این برنامه دارای لیست طولانی از منابع خبری است که کاربران می توانند تنها با یک سوایپ آن را مشاهده کنند. این برنامه جلسات توجیهی روزانه را در صبح و عصر ارائه می دهد و بهترین عناوین روز را در یک مکان به کاربران ارائه می دهد. کاربران همچنین می توانند به فیدهای خبری شرکای سامسونگ دسترسی داشته باشند که برای دسترسی سریع و آسان سازماندهی شده اند.

علاوه بر این، برنامه Samsung News دارای یک تب “following” است که به کاربران امکان می دهد تنظیمات برگزیده خود را به روز کنند و اخباری را که می خواهند ببینند سفارشی کنند. علاوه بر این، این برنامه دسترسی به پادکست های مورد علاقه کاربران را فراهم می کند و آن را به یک پلتفرم خبری و پادکست همه کاره تبدیل می کند. برنامه Samsung News ابتدا در آمریکا به عنوان نسخه رایگان سامسونگ در دسترس است. کاربران همچنین می توانند این برنامه را از گلکسی استور دانلود کنند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا