فناوری

کوالکام در نمایشگاه MWC امسال به طور حضوری شرکت نمی کند

کوالکام اعلام کرده است که امسال از نمایشگاه حضوری کنگره جهانی موبایل در بارسلونا چشم پوشی می کند، و این آخرین شرکت بزرگ است که اعلام می کند رویداد بالقوه COVID-19 در ماه ژوئن را به نفع حضور آنلاین در نمایشگاه از دست خواهد داد.

این شرکت با انتشار بیانیه ای در رابطه با این موضوع گفت:

در حالی که از اقدامات ایمنی و بهداشتی که توسط GSMA برای MWC بارسلونا در نظر گرفته شده قدردانی می کنیم، اما ما تصمیم گرفتیم که به نفع کارمندان و مشتریان ما باشد که امسال شرکت کوالکام مجازی باشد.

کوالکام به هیچ وجه تنها کمپانی بزرگی نیست که امسال در MWC ظاهر دیجیتالی را انتخاب کرده است: گوگل، نوکیا، اریکسون، سونی و اوراکل به طور کامل از نمایشگاه امسال خارج شده اند، در حالی که سامسونگ و لنوو اعلام کرده اند که به جای حضور حضوری سنتی خود، به صورت دیجیتالی نیز شرکت خواهند کرد. MWC 2020 علی رغم تلاش GSMA برای نمایش، حتی با افزایش سریع کیس های موجود در سراسر جهان و محدودیت های جدید سفر، یکی از اولین کنفرانس های بزرگ بود که به دلیل همه گیری COVID-19 لغو شد.

در سال گذشته میلادی، MWC تنها پس از خروج شرکت های بزرگ (مانند ال جی، زدتی‌ای، سونی و آمازون) از این رویداد، لغو شد. و گرچه GSMA هیچ نشانه ای از اینکه هنوز به دنبال تنظیم برنامه های خود برای نمایش امسال است، نداده، اما ممکن است افزایش تعداد غرفه دارانی که در آن شرکت نخواهند کرد، تغییر دهد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا