انکر به تازگی از زیر برند Soundcore هدفون بیسیم جدیدی را در هند معرفی کرده است. این ایرفون جدید که Soundcore Life Dot 2 ANC TWS نام دارد، به فناوری حذف نویز فعال، همراه با تاییدیه IPX4 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب مجهز است. یک فناوری ترکیبی از حذف نویز فعال با ایربادز Life Dot 2 TWS وجود دارد. دو روش لغو فعال نویز در این ابزار، لغو نویز فعال و لغو نویز چند حالته است. هر دو روش با هم ترکیب می شوند و به طور موثر تا 90 درصد از سر و صدای محیط را می پوشانند. در حال حاضر سه حالت حذف صدا وجود دارد – حمل و نقل، فضای باز و داخلی.

این ایربادز حالت های ANC متناسب با شرایط محیطی مشخص شده توسط هر حالت طراحی شده اند که تضمین می کند، کاربر در هر زمان با حداقل تداخل از خروجی صدای با کیفیت لذت خواهد برد. این ایربادزها با کنترل های لمسی شخصی از طریق اپلیکیشن Soundcore ارائه می شوند که به دستگاه اجازه می دهد مشخصات صدا را متناسب با آهنگ های شما تنظیم کند. شش میکروفون در این گجت وجود دارد که خروجی صدای با کیفیت بالا را در هنگام تماس صوتی تضمین می کند.

با استفاده از کیف شارژ ایربادز، با یک بار شارژ کامل در حدود 35 ساعت عمر می کند. یکی دیگر از ویژگی های ایربادز Life Dot 2 ANC TWS، قابلیت شارژ سریع باتری آن است. ایربادز Anker Soundcore Life Dot 2 ANC TWS قرار است با قیمت 110 دلار در هند به فروش برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *