نرم افزار و اینترنت

گوگل مدل MoveNet را به همراه TensorFlow.js API عرضه کرد

گوگل یک مدل تشخیص ژست به نام MoveNet، با API موجود در TensorFlow.js را راه اندازی کرده است. طبق گفته این شرکت، MoveMent می تواند 17 نقطه اصلی بدن را خیلی سریع و دقیق تشخیص دهد. برای همراهی با راه اندازی، گوگل با IncludeHealth همکاری کرده تا دریابد آیا MoveNet می تواند مراقبت از راه دور را برای بیماران ارائه دهد.

مدل MoveNet به دو صورت Lightning و Thunder روی TF Hub در دسترس توسعه دهندگان است. گوگل Lightning را برای استفاده در برنامه های مهم تاخیر طراحی کرده، در حالی که Thunder زمان بیشتری را برای دقت بهتر فدا می کند. با این اوصاف، هر دو مدل سریعتر از زمان واقعی در رایانه ها و موبایل های مدرن کار می کنند که به گفته گوگل یک نیاز اساسی برای استفاده از آن در اپلیکیشن ها است. شریک گوگل MoveNet، یعنی IncludeHealth قصد دارد با بیمارستان ها، شرکت های بیمه و ارتش همکاری کند تا مراقبت های سنتی را فراتر از تجربه حضوری گسترش دهد. رایان ادر، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت IncludeHealth، در مورد این همکاری گفت:

مدل MoveNet ترکیب قدرتمندی از سرعت و دقت مورد نیاز برای ارائه مراقبت‌های تجویزی را القا کرده‌ است. در حالی که سایر مدل‌ها یکی برای دیگری هستند، این تعادل منحصربفرد نسل بعدی ارائه درمان را باز کرده‌ است. تیم گوگل در این کار همکاری فوق العاده ای داشته است.

در آینده، گوگل می خواهد Lightning و Thunder را گسترش دهد تا بتوانند به طور همزمان حرکات چندین نفر را کنترل کنند و به آنها اجازه می دهد اپلیکیشن های چند نفره داشته باشند. غول جستجو همچنین از معیار و بهینه سازی برای سرعت بخشیدن به باطن TensorFlow.js استفاده می کند تا اجرای مدل حتی سریعتر انجام شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا