موبایل و تبلت

گوشی اقتصادی ریلمی Narzo 30 معرفی شد

هفته پیش، ریلمی گوشی های هوشمند  Narzo 30A و Narzo 30 Pro 5G را معرفی کرد و حالا این شرکت نسخه معمولی گوشی Narzo 30 را راهی بازار کرد. ریلمی Narzo 30 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی فول اچ دی پلاس با نرخ تازه سازی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 580 نیت است. همچنین دارای یک طراحی پانچ در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی بوده که از سنسور 16 مگاپیکسلی سونی IMX471 استفاده می کند.

صفحه پنل پشتی این گوشی از یک نوار شورون الهام گرفته از پیست اتومبیلرانی طراحی شده که دارای تنظیمات دوربین سه گانه متشکل از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، پرتره 2 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند همچنین با UIS Video Stabilization همراه است و دوربین های جلو و عقب از حالت Super Nightscape حالت پشتیبانی می کنند.

در دل این دستگاه پردازنده Helio G95 مدیاتک با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده که رابط کاربری Realme UI 2.0 مبتنی بر اندروید 11 را اجرا می کند و دارای یک اسلات کارت microSD اختصاصی برای افزایش فضای ذخیره سازی است. Narzo 30 همچنین دارای تراشه NFC است، از اسکنر اثر انگشت جانبی برای باز کردن قفل بدون رمز عبور بهره می برد و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که از طریق پورت USB-C حداکثر تا 30 وات نیرو می گیرد. ریلمی ادعا می کند که باتری در مدت زمان 65 دقیقه از حالت 0 به 100 درصد می رسد و همچنین پشتیبانی از شارژ با سیم معکوس نیز وجود دارد. ریلمی Narzo 30 در رنگ های آبی و نقره ای ارائه شده و قیمت آن 195 دلار است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا