اوپو امروز با معرفی گوشی هوشمند جدید با نام Reno5 A سری رینو را گسترش می دهد. با برخی تغییرات صفحه نمایش و ظرفیت باتری و سرعت شارژ پایین تر، این گوشی شباهت های زیادی با Reno5 5G دارد.

اوپو رینو 5 A دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با نرخ تازه سازی 90 هرتز و رزولوشن فول اچ دی پلاس است. در طراحی پانچ بالا سمت چپ نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی حضور دارد. پیکربندی دوربین پشتی شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دو ماژول 2 مگاپیکسلی برای عکس های ماکرو و داده های عمق است. همچنین سنسور اثرانگشت را به جای گزینه زیرنمایشگر که در Reno5 5G مشاهده می شود، در پشت آن خواهید یافت.

یک باتری 4000 میلی آمپری با شارژ 18 وات وجود دارد که نسبت به شارژ 65 وات در Reno5 5G بسیار کاهش یافته است. حافظه رم 6 گیگابایت بوده، در حالیکه حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی است و می تواند از طریق microSD افزایش یابد. از سایر مشخصات این گوشی می توان به تراشه کوالکام اسنپدراگون 768G و رابط کاربری ColorOS 11 مبتنی بر اندروید 11 اشاره کرد. Reno5 A در رنگ های سیاه و آبی ارائه می شود. جزئیات قیمت و در دسترس بودن هنوز فاش نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *