گوناگون

معرفی پهپاد DJI RoboMaster Tello Talent برای اهداف آموزشی

شرکت DJI، پهپاد جدید RoboMaster Tello Talent را به عنوان جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین تحت بخش DJI Education Division عرضه کرده است. RoboMaster Tello Talent (TT) ویژگی های قدرتمندتری نسبت به مدل قبلی خود – RoboMaster Tello EDU ارائه می دهد. همچنین با قابلیت های اضافی موجود در Tello EDU می رسد. یک برد توسعه جدید و برنامه های هوش مصنوعی (AI) بیشتر این دستگاه را به یک منبع آموزش بسیار قدرتمند تبدیل کرده است.

نوآوری از مدل قبلی ترکیبی از پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری از جمله گرافیک، پایداری، رابط کاربر محورتر و برنامه درسی منحصر به فرد متمرکز بر توسعه دانشجو در همه سطوح است. یک تراشه محاسباتی منبع باز و یک نرم افزار جدید انبوه وجود دارد که این دستگاه یک منبع آموزشی بسیار مهم و همچنین یک ابزار آموزشی است. هدف بخش آموزش DJI گسترش جهانی و همکاری با مدارس برای دستیابی به منابعی است که آموزش مهندسی و ریاضیات فناوری علوم (STEM) را بیشتر ارتقا می بخشد. این دستگاه و منابع همراه آن مطمئناً دانش آموزان نوپا را در مطالعه رباتیک و چگونگی کاربرد آن در موقعیت های واقعی یاری خواهد کرد.

DJI از سال 2013 که اردوگاه تابستانی دانشگاه رباتیک خود را رونمایی کرد، همچنان به توسعه آموزش رباتیک ادامه می دهد. این شرکت در اکوسیستم رباتیک به ویژه در رابطه با هواپیماهای بدون سرنشین، نفوذ خوبی داشته است. جدا از این، این شرکت چینی همچنین در زمینه تولید هواپیماهای بدون سرنشین برای اهداف کشاورزی سبد تولید رو به رشد دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا