نرم افزار و اینترنت

اپل آپدیت iOS 14.6 را با قابلیت Apple Card Family منتشر کرد

امروز اپل به روزرسانی iOS 14.6 را برای همه مدل های آیفون از جمله و جدیدتر از آیفون 6s منتشر کرد. اگرچه یک بروزرسانی عمده نیست، اما شامل دو ویژگی جدید است که اپل در جریان رویداد آوریل خود معرفی کرد.

یکی از این ویژگی ها پشتیبانی از Apple Card Family است. این ویژگی خانواده ها را قادر می سازد تا یک گروه Family Sharing ایجاد کنند، که به شما امکان می دهد دو نفر یک Apple Card را به اشتراک بگذارند، خریدها را پیگیری کنند، هزینه ها را مدیریت کنند و اعتبار را با هم ایجاد کنند. والدین همچنین می توانند Apple Card خود را با محدودیت های اختیاری و کنترل اختیاری با فرزندان خود به اشتراک بگذارند. این ویژگی در حال حاضر فقط در ایالات متحده موجود است.

iOS 14.6 همچنین پشتیبانی از اشتراک های پادکست اپل را اضافه می کند. این ویژگی به شنوندگان پادکست در 170 کشور اجازه می دهد تا در اشتراک پاداش منحصر به فرد Apple Podcasts در پادکست مشترک شوند که شامل مزایای مختلفی مانند گوش دادن بدون تبلیغات، دسترسی به محتوای اضافی و دسترسی زودهنگام یا انحصاری به سری های جدید است. لیست کنونی استودیوها و شرکت های رسانه ای که اشتراک های پریمیوم را ارائه می دهند شامل Tenderfoot TV ،Pushkin Industries ،Radiotopia از PRX ،QCODE ،NPR ،Los Angeles Times ،The Athletic ،Sony Music Entertainment و غیره است.

به غیر از این موارد، iOS 14.6 همچنین برخی تغییرات AirTag و Find My related را اضافه می کند، از جمله گزینه Lost Mode برای افزودن آدرس ایمیل به جای شماره تلفن برای AirTag و Find My لوازم جانبی و موارد دیگر است. درنهایت، کاربران Voice Control همچنین می توانند برای اولین بار قفل آیفون خود را پس از راه اندازی مجدد فقط با استفاده از صدای خود باز کنند. جدا از iOS 14.6، اپل iPadOS 14.6 ،macOS 11.4 ،watchOS 7.5 ،tvOS 14.6 و HomePod OS 14.6 را نیز منتشر کرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا