HP طی سال های گذشته طیف وسیعی از کروم بوک را منتشر کرده؛ از لپ تاپ های ارزان قیمت قابل تبدیل گرفته تا دستگاه های گران قیمت با بهره وری. اکنون این شرکت، دو لپ تاپ 14 اینچی با به روزرسانی های تکراری و با هدف کارمندان هیبریدی به مجموعه خود اضافه می کند. لپ تاپ های Pro c640 G2 دارای جدیدترین پردازنده های نسل یازدهم اینتل همراه با گرافیک Intel Iris X هستند، که باید بخش قابل توجهی در بخش پردازش ایجاد کند.

با ضخامت 16.55 میلی متر، آنها همچنین باریک ترین کروم بوک های اچ پی هستند. اما با قیمت هایی که از 419 دلار برای مدل معمولی و 569 دلار برای نسخه سازمانی شروع می شود – فاقد ویژگی های نمایشی موجود در کروم بوک های پیشرفته هستند. درعوض، باید به یک صفحه نمایش HD یا اختیاری با کیفیت Full HD بسنده کنید. همچنین می توانید طیف وسیعی از موارد اضافی از جمله پشتیبانی از صفحه لمسی، حسگر اثر انگشت و نور پس زمینه را داشته باشید.

داخلی دستگاه، را می توانید تا 16 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز کنید. برای راحتی تمیز کردن، اچ پی می گوید شما می توانید از دستمال مرطوب خانگی در لپ تاپ ها استفاده کنید بدون اینکه نگران شکستن صفحه باشید. در حالیکه صفحه کلید مقاوم در برابر نشت می تواند تا 350 میلی لیتر مایع را تحمل کند. همچنین از Wifi 6 پشتیبانی شده تا به شما کمک کند از سرعت بالاتر اینترنت در خانه بهره مند شوید.

برای تماس های ویدیویی، اچ پی یک وب کم 88 درجه (دارای شاتر محرمانه) همراه با میکروفون های دوگانه اضافه کرده است. هم نسخه کروم بوک اچ پی Pro C640 G2 و هم Enterprise آن امروز برای خرید در دسترس هستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *