شرکت FiiO با پخش کننده موسیقی کاملاً جدید و بهبود یافته Mi 11 Plus HiFi بار دیگر در اینجا حضور دارد. این یک نسخه ارتقایافته از Mi 11 Pro است که یک سال پیش به بازار عرضه شد. از نکات برجسته اصلی پخش کننده موسیقی دیجیتال FiiO Plus می توان به وجود تراشه هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 660، چهار گیگابایت رم و صفحه نمایش 5.5 اینچی بدون حاشیه اشاره کرد.

به غیر از عملکرد بهبود یافته، موارد زیادی برای افزایش تجربه صوتی کاربران اضافه شده است. FiiO M11 Plus دارای تنظیمات DAC دوگانه بوده، در حالی که از دو تراشه AK4497EQ DAC همراه با یک ماژول تقویت کننده THX AA-78 برخوردار است. با توجه به تولید تراشه های DAC، پخش کننده M11 Plus اکنون به تعداد محدود در دسترس است. دقیقاً، فقط 6000 واحد از نوع آلیاژ آلومینیوم و 1000 واحد از نوع فولاد ضد زنگ وجود دارد.

M11 Plus جدید در دو نوع شامل نسخه آلومینیوم آلیاژ و نسخه فولاد ضد زنگ به ترتیب 749 و 899 دلار در دسترس است. در بخش اتصال، M11 Plus Digital Music Player با سه پورت خروجی هدفون شامل جک صوتی 3.5 میلی متر، 2.5 میلی متر و 4.4 میلی متر ارائه می شود. FiiO M11 Plus شامل تقویت کننده هدفون خنثی THX-AAA 78 * 2، طراحی لانه زنبوری نسل ششم، سیستم ولوم هوشمند NewGen و سیستم جدید تصفیه صدای دیجیتال برای افزایش کیفیت کلی و کاهش نویز است. علاوه بر این، دستگاه با سیستم عامل اندروید 10 کار می کند و از پشتیبانی بلوتوث دو طرفه با وضوح بالا برخوردار است.

یک باتری بزرگ درون M11 Plus قرار دارد که حداکثر 11.5 ساعت پشتیبان باتری را ارائه می دهد. در حالی که M11 Pro حداکثر 9.5 ساعت پشتیبانی می کند. بر خلاف مدل قبلی، FiiO M11 Plus از سرویس Apple Music پشتیبانی می کند. این یک ارتقا مناسب نسبت به M11 Pro با پیشرفت های هیجان انگیز است. از طریق HiFiGo می توانید آن را به قیمت 799 دلار دریافت کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *