انکر از سری شارژرهای نسل دوم Nano II فوق سریع گالیم نیترید (GaN) خود رونمایی کرد که بازده انرژی بیشتری را ارائه می دهند. GaN Nano II شارژ سریع 65 وات را برای دستگاه های سازگار به روشی کارآمد ارائه می دهد. صف شارژرهای انکر از نظر عملکرد و مقرون به صرفه بودن، با شارژرهای مشابه مقایسه می شود.

مجموعه GaN Nano II سه سال پس از اولین مجموعه شارژرهای GaN در دسترس است. آنها از کارآیی، کوچکتر و قدرت شارژ بیشتری نسبت به مدل های قبلی برخوردار هستند. انکر نسبت به آنچه در مدل های قبلی استفاده شده بود، از فناوری تراشه و طرح داخلی موثرتری به کار گرفته است. سری GaN Nano II دارای سه نوع شارژ سریع از طریق پورت USB Type-C است. شارژرها با همان فرم فاکتور و گزینه های شارژ 30 وات، 45 وات و 65 وات طراحی شده اند. شارژرها همچنین از فناوری Anker PowerIQ 3.0 برای شارژ بهینه و هوشمند هر دستگاه متصل یا سازگار برخوردار هستند.

یک چالش مشترک شارژرها، ظرفیت اتلاف حرارت آنها است و از این نظر خط GaN Nano II کارآمد است. در هنگام کار گرمای کمتری تولید می کند، بنابراین عملکرد کلی و دوام شارژر را افزایش می دهد. همه شارژرها کاملاً متنوع هستند و می توانند لیست طولانی دستگاه های مختلف را از لپ تاپ به تبلت و سایر دستگاه ها شارژ کنند. آنها همچنین به طور قابل توجهی کوچکتر از نسل های قبلی خود هستند. شارژر مدل 30 وات شارژر 30 دلار قیمت دارد، درحالیکه گزینه های 45 وات و 65 وات به ترتیب با قیمت 36 دلار و 40 دلار به فروش می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *