در ماه ژانویه امسال، ریلمی نسخه آزمایشی realme UI 2.0 (اندروید 11) را برای دو گوشی ریلمی ایکس 3 و ایکس 3 سوپرزوم منتشر کرد. اکنون با گذشت چندماه، نسخه پایدار بروزرسانی اندروید 11 به صورت عمومی در دسترس کاربران این دو گوشی هوشمند قرار گرفته است.

به روزرسانی اندروید 11 برای تلفن های هوشمند ریلمی به صورت realme UI 2.0 ارائه می شود که مبتنی بر OPPO ColorOS 11 است. علیرغم انتشار ساخت نسخه های اندروید 11 برای دستگاه های واجد شرایط از اواخر سپتامبر 2020، ریلمی موفق به ارائه به روزرسانی پایدار فقط برای چند گوشی منتخب شده است.

Realme X3 و realme X3 SuperZoom جدیدترین گوشی هایی هستند که به لیست دستگاه های واقعی با اندروید 11 (realme UI 2.0) پیوستند. براساس اعلامیه رسمی در Realme Community، به روزرسانی ریلمی X3/X3 سوپرزوم اندروید 11 مبتنی بر realme UI 2.0 با شماره ساخت RMX2081PU_11.C.06 ارائه می شود. کاربران برای دریافت این به روزرسانی باید در شماره ساخت RMX2081PU_11.A.53 باشند.

به روزرسانی به صورت دسته ای در حال انجام است و بنابراین رسیدن به هر واحد ممکن است مدتی طول بکشد. به هر حال، کاربران می توانند به بخش Settings > Software Update مراجعه کنند تا بررسی کنند آیا گوشی آنها به روزرسانی OTA را دریافت کرده یا خیر.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *