لپ تاپ

معرفی ایسر سوئیفت ایکس؛ لپ تاپی باریک با گرافیک GeForce RTX 3050 Ti

ایسر در رویداد Next@Acer خود را برگزار کرد و لیست طولانی دستگاه های جدید به همراه آن ارائه شد. یکی از آنها Swift X است، عضو جدیدی از خانواده باریک و سبک و اولین دستگاه هایی که از یک گرافیک اختصاصی GeForce RTX 3050 Ti بهره می برد.

این لپ تاپ علاوه بر پردازنده گرافیکی، پردازنده های AMD Ryzen را تا Ryzen 7 5800U، که یک پردازنده هشت هسته ای با TDP پیش فرض 15W بوده، به همراه دارد. همچنین می توان با حداکثر 16 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه SSD نیز در اختیار داشت. همه اینها در قابی است که فقط 17.9 میلی متر (0.7 اینچ) ضخامت دارد و وزن آن 1.39 کیلوگرم (3.06 پوند) است، بنابراین برای اندازه کافی نیرو می گیرید.

خنک نگه داشتن امور برای جلسات ویرایش سنگین تر، یک فن خنک کننده با 59 تیغه که 0.3 میلی متر نازک است، همراه با دو لوله حرارتی مسی برای کمک به دفع گرما وجود دارد. این صفحه کلید همچنین دارای طراحی “ورودی هوا” است تا به دفع راحت تر گرما کمک کند. سوئیفت ایکس جدا از قطعات داخلی، دارای یک نمایشگر 14 اینچی Full HD IPS و نسبت صفحه نمایش به بدنه 85.7 درصد است. این صفحه نمایش می تواند تا 300 نیت روشنایی داشته باشد و 100 درصد از فضای رنگ sRGB را پوشش می دهد، بنابراین شما می توانید ویرایش فیلم و عکس را بر روی آن انجام دهید.

به علاوه، می توانید روی دو پورت USB Type-A، یک USB Type-C و یک پورت HDMI برای اتصال حساب کنید. برای تأیید اعتبار Windows Hello یک سنسور اثر انگشت نیز وجود دارد و اگر شما اغلب در تماس هستید، کاهش نویز با استفاده از هوش مصنوعی باید به شما کمک کند. Acer Swift X با قیمت 899.99 دلار از ماه ژوئن در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا