موبایل و تبلت

گوشی جان سخت یولفون Armor 11T 5G معرفی شد

شرکت یولفون به تازگی جدیدترین گوشی هوشمند جان سخت خود را با نام Armor 11T 5G رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند جدید دارای برخی مشخصات جذاب و پشتیبانی از اتصال 5G است. یولفون Armor 11T 5G در درجه اول شامل دوربین تصویربرداری حرارتی و باتری 5200 میلی آمپر ساعت است. این گوشی هوشمند برای تسهیل بهره وری کار و افزایش بهره وری کلی کاربران طراحی شده است.

گوشی Armour 11T 5G مجهز به پردازنده هشت هسته ای مدیاتک دایمسیتی 800 است که زمینه را برای عملکرد گسترده و اتصال سریع 5G فراهم می کند. این دستگاه از باندهای فرکانسی 5G جهانی پشتیبانی می کند. این دستگاه با حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی ارائه می شود.

در بخش دوربین ، گوشی هوشمند Ulefone Armour 11T 5G دارای یک دوربین چهارگانه است که شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی، یک دوربین تصویربرداری حرارتی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین فرعی 2 مگاپیکسلی است. همچنین دارای نمایشگر 6.1 اینچی با وضوح تصویر اچ دی پلاس بوده و در بریدگی قطره ای شکل دوربین سلفی تعبیه شده است.

این دستگاه یک باتری بزرگ 5200 میلی آمپری را با پشتیبانی از شارژ بی سیم 10 وات در خود جای داده است. تلفن هوشمند جدید گزینه های اتصال مانند NFC، فیس آنلاک، سنسور اثر انگشت، GPS و سایر سیستم های ناوبری را ارائه می دهد. یولفون اطلاعاتی در مورد قیمت این دستگاه جدید منتشر نکرده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا