لپ تاپ

رونمایی سامسونگ از گلکسی بوک گو با تراشه اسنپدراگون

سامسونگ دو لپ تاپ جدید ویندوزی را معرفی کرده که از پردازنده های مبتنی بر Arm استفاده می کنند. Galaxy Book Go و Galaxy Book Go 5G هر دو از تراشه های اسنپدراگون کوالکام استفاده می کنند. سامسونگ گلکسی بوک گو 4G و نسخه 5G آن مشخصات یکسانی دارند و فقط در بخش چیپست متفاوت هستند. گلکسی بوک گو از یک صفحه نمایش 14 اینچی TFT بهره می برد که وضوح تصویر فول اچ دی 1080 در 1920 پیکسل و نسبت ابعاد 16:9 را ارائه می دهد.

نسخه 4G گلکسی بوک گو از تراشه 8 نانومتری Snapdragon 7c Gen 2 برخوردار است که همراه با گرافیک Adreno 618 جفت می شود. نسخه 5G آن تراشه 7 نانومتری Snapdragon 8cx Gen 2.5 دارد. هر دو مدل با 6/ 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4x ارائه می شوند. برای ذخیره سازی، هر دو گلکسی بوک گو گزینه های ذخیره سازی eUFS مانند 64 گیگابایت و 128 گیگابایت را ارائه می دهد.

گلکسی بوک گو با سیستم عامل ویندوز 10 خانگی/پرو کار می کند و با بلندگوهای استریو 2 * 1.5 وات مجهز به Dolby Atmos پشتیبانی می شود. همچنین انرژی دستگاه ها توسط باتری 42.3 وات ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 25 تامین شده و با یک بار شارژ کامل 18 ساعت قابل استفاده هستند. این لپ تاپ ویژگی های دیگری نظیر وبکم اچ دی، شیار میکرو اس‌دی، اسلات سیم کارت نانو، وای فای، بلوتوث 5.1، یک پورت USB 2.0، دو پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری هدفون را در اختیار قرار می دهد.

تنها نسخه Wi-Fi گلکسی بوک گو 349 دلار قیمت دارد. هیچ صحبتی در مورد قیمت نسخه 5G و LTE دستگاه وجود ندارد. مدل Wi-Fi از 10 ژوئن برای خرید در آمریکا آماده خواهد بود. نسخه 5G تا پاییز 2021 وارد آمریکا می شود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا