شیائومی گوشی Mi 11i را در اواخر ماه مارس به بازار عرضه کرد. این گوشی هوشمند چیزی نیست جز ردمی K40 پرو پلاس با برند جدید. دستگاه مشابه Mi 11X Pro در هند نیز به فروش می رسد. این گوشی اولین بار با MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 ارائه شد و اکنون دریافت به روزرسانی MIUI 12.5 را آغاز کرده است.

شیائومی در اواخر آوریل به روزرسانی MIUI 12.5 را برای ردمی K40 پرو پلاس ارائه داد. بنابراین مطمئناً Mi 11i و Mi 11X Pro طی چند هفته آینده به بازار عرضه می شدند. حال با گذشت بیش از یک ماه، به روزرسانی سرانجام برای Mi 11i منتشر شد. برای کسانی که نمی دانند، MIUI 12.5 آخرین نسخه سیستم عامل تلفن همراه شیائومی بوده و برای دستگاه هایی که از قبل MIUI 12 را اجرا می کنند، پیشرفت هایی را به همراه دارد.

به هر حال ، به روزرسانی MIUI 12.5 برای Mi 11i در نسخه EEA با شماره ساخت V12.5.2.0.RKKEUXM ارائه می شود. جالب است که فریمور به جای ‘Stable Beta’ با عنوان ‘Stable’ برچسب خورده است. از این رو، از نظر تئوری، باید این به روزرسانی برای همه کاربران نسخه Mi 11i EEA در دسترس باشد. اگر اینگونه نیست، نگران نباشید زیرا در روزهای آینده باید به هر واحدی خواهد رسید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *