اپل در جریان رویداد WWDC 2021 خود جدیدترین نسخه سیستم عامل watchOS 8 را معرفی کرده که پاییز امسال در دسترس توسعه دهندگان و عموم قرار خواهد گرفت. از جمله تغییرات صورت گرفته در watchOS 8، ادغام اپلیکیشن Breath با Mindfulness بوده است. همچنین انیمیشن جدیدی به صفحه Breath هنگام فعالیت ورزشی افزوده شده است. اپ Sleep هم می‌تواند از این پس اقدام به ثبت نرخ تنفسی کند که در تعیین کیفیت خواب موثر است. دو فعالیت ورزشی جدید به اپ Workout افزوده شده است که شامل تای‌‌چی و پیلاتس می‌شود.

برنامه Photos دارای نمای جدید شبکه ای طراحی شده جدیدی از عکس های شما است که در دسته بندی های مشترک، موارد دلخواه و خاطرات طبقه بندی شده است. با شروع watchOS 8، کاربران اپل واچ می توانند عکس ها را از طریق اپ های iMessage و Mail به اشتراک بگذارند و از طریق نوشتن بر روی Watch، تایپ یا املای متن را اضافه کنند. Emoji و GIF نیز پشتیبانی می شوند.

برنامه تناسب اندام حالت های ورزشی جدید تای چی و پیلاتس دارد. WatchOS 8 به اپل واچ اجازه می دهد تا از فناوری Ultra Wideband برای اتصال با کلیدهای ماشین هوشمند و کلیدهای خانه هوشمند استفاده کند. بتا عمومی WatchOS 8 در ماه جولای با انتشار پایدار برای پاییز پیش بینی می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *