اپل بعد از macOS Big Sur کجا می تواند برود؟ نسخه سال گذشته فیس لیف بصری (با تأخیر طولانی) و همچنین تغییرات عمده را برای اپ های اصلی مانند سافاری ، مپس و Messages را دریافت کرد. اکنون اپل با macOS Monterey در تلاش است سیستم عامل دسکتاپ خود را حتی بیشتر جلوه دهد. پشتیبانی از اشتراک موسیقی و فیلم های شما با SharePlay و برخی دیگر از ویژگی های مشترک با iOS 15 وجود دارد. مطمئناً، این راه اندازی مجدد عظیم macOS نیست که برخی منتظر آن بوده اند – در هسته اصلی آن، هنوز بیشتر شبیه OS X اصلی است – اما همچنان باید تجربه را برای کاربران دسکتاپ اپل کمی راحت تر کند.

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های جدید macOS Monterey به نام Universal Control است، روشی برای استفاده بی وقفه از صفحه کلید و ماوس در مک و آی پد. این همان چیزی است که برنامه های شخص ثالثی مانند Across برای مدتی ارائه داده اند، اما از نظر تاریخی سخت بوده و استفاده از آنها بسیار ناچیز است. مزیت جدید اپل مانند همیشه این است که می تواند بسیاری از کارهای پیکربندی را در سیستم عامل خود انجام دهد. همانطور که توسط کریگ فدریگی، معاون نرم افزار اپل نشان داده شد، به نظر می رسد Universal Control همانطور که تبلیغ می شود کار می کند. او برای کار با یک iPad، مک بوک پرو و آیپد هیچ مشکلی در استفاده از یک دستگاه ورودی نداشت.

علاوه بر این، شما همچنین می توانید صفحه نمایش و موسیقی آیپد خود را با AirPlay to Mac به دسکتاپ اپل خود بفرستید. این نام تقریباً همه چیز را می گوید: این روش دیگری برای سهولت کار در چندین دستگاه اپل است. و دقیقاً مانند ویژگی AirPlay، می تواند همکاری با دیگر کاربران اپل را برای شما آسان کند. حداقل، این یک روش هوشمندانه برای پخش آهنگ در اسپیکرهای عالی iMac جدید خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *