گجت و پوشیدنی

ریزر از هدفون بیسیم Opus X با قابلیت حذف نویز رونمایی کرد

ریزر امروز هدفون بی سیم Opus X را با قابلیت حذف نویز فعال معرفی کرد. این هدفون جدید 99 دلار قیمت داشته که در مقایسه با نسل قبلی ارزان تر است. هدفون Opus X از درایورهای بزرگ 40 میلی متری در طراحی محیطی با پدهای بزرگ استفاده می کند.

شما لغو نویز فعال دارید، که از میکروفون های خارج هدفون برای تشخیص و لغو صدای محیط استفاده می کند. یک حالت توجه سریع نیز وجود دارد که باعث می شود صدای خارج از بلندگوها خارج شود. Opus X دارای ویژگی اتصال بلوتوث 5.0 است. ریزر هنگام استفاده از حالت گیمینگ مدعی تأخیر 60 میلی ثانیه است، اگرچه مشخص نیست که هدفون از کدک ای با این حالت یا بدون آن استفاده می کند.

در مقایسه با نسخه گران قیمت Opus، این هدفون جدید چند امتیاز برای قیمت پایین تر در خودش دارد. برای اولین بار، هیچ تاییدیه THX در هدفون Opus X وجود ندارد. Opus X همچنین ورودی صوتی ندارد بنابراین نمی توانید از آنها در حالت سیمی استفاده کنید. در آخر، عمر باتری ارزیابی شده در Opus X با 30 ساعت در مقابل 32 ساعت Opus، هر دو با ANC فعال، کمی پایین است. ریزر Opus X برای خرید از Razer.com در دسترس است. آنها در سه رنگ سبز، کوارتز (صورتی) و مرکوری (سفید) وجود دارند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا