گوناگون

پایان فعالیت سرویس یاهو موبایل؛ مهاجرت به Visible

یاهو موبایل یک MVNO (اپراتور مجازی شبکه تلفن همراه) است که خدمات تلفن همراه با پشتیبانی شبکه ورایزون را می فروشد. ماه گذشته، ورایزون اعلام کرد که گروه رسانه ای خود را که شامل محتویات و برندهای وب سایت AOL و Yahoo بوده، می فروشد. در نتیجه فروش، شبکه یاهو موبایل در حال خاموش شدن است.

این شبکه از محبوبیت خاصی برخوردار نبود و انتخاب دستگاه بسیار کم بود. یک صفحه جدید در سایت یاهو موبایل توضیح داد که ورایزون تصمیم گرفته است به طور جداگانه برند یاهو را بفروشد و در نتیجه، فعالیت های یاهو موبایل متوقف خواهد شد. مشترکانی که در حال حاضر در Yahoo Mobile هستند تا 31 آگوست فرصت دارند شماره تلفن خود را به شرکت مخابراتی دیگری منتقل کنند اما در برخی موارد بسته به چرخه خدمات ماهانه شما ممکن است خطوط جداگانه زودتر خاتمه یابد. مشتریان می توانند پس از 16 ژوئن یک ماه دیگر تمدید کنند و پس از آن با پایان ماه خدمات پایان می یابد. حساب های AutoPay فقط تا 16 ژوئیه شارژ می شوند.

Visible دیگر شبکه MVNO Verizon است که روی همان زیرساخت اجرا می شود، به این معنی که دستگاه های خریداری شده از طریق Yahoo Mobile باید بتوانند روی Visible یا Verizon کار کنند. در این صفحه ذکر شده که شرکت های مخابراتی دیگر ممکن است سازگار باشند، اما ابتدا باید با آنها تماس بگیرید. یاهو موبایل می گوید کاربران 60 روز پس از بسته شدن حساب فرصت دارند شماره شما را خارج کنند، اما شما باید زودتر اقدام کنید. صفحه Yahoo Mobile’s Goodbye را برای راهنمایی در مورد نحوه انتقال شماره بررسی کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا