شرکت Sabrent امروز حافظه SSD جدید خود را با نام Rocket XTRM-Q معرفی کرد. این یک SSD معمولی اکسترنال نیست، چراکه XTRM-Q فضای ذخیره سازی عظیم 16 ترابایتی را در خود جای داده است. درایو جدید در واقع از SSD های دوتایی 8 ترابایتی NVMe درون یک محفظه برای 16 ترابایت بهره می برد.

ابعاد آن 4.5 اینچ طول، 2.56 اینچ عرض و 0.68 اینچ ارتفاع است. از نظر ساختاری، بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده که آن را مستحکم کرده و همچنین به دفع گرما کمک می کند. برای محافظت بیشتر، یک قاب لاستیکی نیز در بالای آن قرار دارد. هر درایو 8 ترابایتی داخل محفظه را می توان به صورت جداگانه اجرا کرد یا می توانید آنها را در حالت RAID 0 و در کل 16 ترابایت حافظه ذخیره کنید.

هنگام اجرای حالت RAID 0، سرعت درایو دو برابر می شود و حداکثر 2800 مگابیت در ثانیه را فراهم می کند. . برای چنین سرعتی، یک رابط کاربری سریع و منطقی لازم است. برای این منظور، Sabrent Rocket XTRM-Q با پشتیبانی از اینتل تاندربولت 3 همراه است. یک کابل Thunderbolt همراه با یک آداپتور برق وجود دارد. Sabrent Rocket XTRM-Q 16TB با قیمت 2899،99 دلار ارائه شده و برای خرید در وب سایت آمازون آمریکا موجود است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *