تیک تاک امروز ویژگی جدیدی را ارائه کرده که به کاربران امکان می دهد مطالب را از طریق شرکای شخص ثالث به اشتراک بگذارند. TikTok Jump اکنون در دسترس تعداد محدودی از سازندگان مانند Whisk ،Breathwrk ،Wikipedia ،Quizlet ،StatMuse و Tabelog است.

این ویژگی جدید می تواند توسط یک ارائه دهنده شخص ثالث ایجاد شده و سازندگان می توانند در ویدیوهای خود به آن لینک دهند. به عنوان مثال، یک علاقه مند به غذا می تواند به طور مستقیم به دستور العمل های موجود در برنامه Whisk لینک دهد تا اطلاعات بیشتری در مورد وعده غذایی که در ویدیوی تیک تاک خود به اشتراک گذاشته، ارائه دهد. کاربران همچنین می توانند تمرینات تنفسی را در Breathwrk کاوش کنند یا از طریق فلش کارت های Quizlet که در یک فیلم آموزشی لینک داده شده، آزمون برگزار کنند.

Whisk یکی از شرکایی بود که اوایل امسال در آزمایش بتا شرکت کرد. بیشتر ارائه دهندگان محتوای شخص ثالث در چند هفته آینده Jump های خود را مانند BuzzFeed ، Jumprope ،IRL و WATCHA راه اندازی می کنند. این ویژگی جدید در پلتفرم مورد استقبال قرار گرفته، زیرا به سازندگان گزینه های بیشتری برای تعامل دنبال کننده های خود می دهد. یکپارچه سازی پرش با سازگاری HTML5 نیز امکان پذیر است و TikTok می گوید موارد استفاده تقریباً بی پایان برای این ویژگی وجود دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *