نرم افزار و اینترنت

انتشار پیش نمایش افزونه Outlook برای مرورگر مایکروسافت اج

اپلیکیشن Outlook در چندین پلتفرم از جمله وب، آی‌اواس و اندروید در دسترس است. با این حال، به نظر می رسد مایکروسافت افزونه Outlook جدید خود را برای مرورگر اج در دسترس عموم قرار داده است؛ البته با برچسب “پیش نمایش”. نام برنامه افزودنی “Microsoft Outlook” است اما نمادنگاری “پیش نمایش” در لیست فروشگاه آن مشاهده می شود.

این افزونه، که می توان از فروشگاه افزودنی های مایکروسافت اج در اینجا دانلود کرد، اساساً به شما امکان می دهد بدون باز کردن یک پنجره جدید، از Outlook به طور مستقیم در هر برگه مرورگر استفاده کنید. پس از دانلود، آیکونی برای Outlook در نوار آدرس قابل مشاهده است و هنگام ورود به سیستم، می توانید از طریق آن ایمیل، تقویم، مخاطبین و وظایف خود نمایشی را مشاهده کنید. ویژگی های ذکر شده در لیست فروشگاه به شرح زیر است:

  • دسترسی به حساب های کاری یا شخصی
  • خواندن، ارسال، مدیریت ایمیل ها و همچنین دریافت اعلان های ایمیل جدید
  • ایجاد رویدادهای جدید، مشاهده رویدادهای آینده و پیوستن به جلسات آنلاین.
  • ایجاد، پیگیری و مدیریت وظایف.
  • مدیریت مخاطبین.

لازم به ذکر است که برنامه افزودنی فقط در مایکروسافت اج قابل دانلوداست و با مرورگرهای دیگر مانند گوگل کروم سازگار نیست. لیست فروشگاه نشان می دهد که این افزونه آخرین بار در 14 ژوئن 2021 به روز شده، بنابراین در حال حاضر مشخص نیست که آیا به تازگی در دسترس عموم قرار گرفته است یا فقط اکنون کشف شده است.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا