سخت افزار

سیگیت از حافظه SSD جدید FireCuda 530 M.2 NVMe Gen 4 رونمایی کرد

سیگیت به تازگی جدیدترین SSD پی سی خود را با نام FireCuda 530 معرفی کرد. درایو جدید آخرین فناوری SSD PCIe Gen4 NVMe و سریعترین عملکرد را از محصولات این شرکت برای ذخیره سازی بازی کامپیوتری ارائه می دهد. FireCuda 530 با ارائه سرعت خواندن متوالی تا 7300 مگابیت بر ثانیه، قدرت PCIe Gen4 را با سرعت انتقال تا دو برابر سریعتر از SSD های PCIe Gen3 و 12 برابر بیشتر از SSD های مبتنی بر SATA، تسریع می کند.

این درایو با کنترلر E18 معتبر سیگیت و جدیدترین 3D TLC NAND ساخته شده تا پیشرفته ترین سرعت و دوام را برای بازی های رایانه ای فراهم کند. سیگیت همچنین گزینه هیت سینک مینیمالیستی را ارائه می دهد، به خصوص توسط EKWB طراحی شده که باله های خنک کننده را برای یک بلوک آلومینیومی عظیم تر و با درجه ریز بالا با یک ریز بافت ریز، خنک سازی را به حداکثر می رساند.

این حافظه SSD تا ظرفیت 4 ترابایت در دسترس بوده و همراه با Seagate’s SeaTools و DiscWizard، باعث می شود گیمرها و سازندگان رایانه های شخصی بتوانند درایوهای جدیدی را به رایانه خود اضافه کرده و سلامت و عملکرد هر درایو را کنترل کنند. حافظه SSD جدید FireCuda 530 در مدل های مختلفی شامل 500 گیگابایت، 1 ترابایت، 2 ترابایت و 4 ترابایت عرضه شده که به ترتیب 139.99 دلار، 239.99 دلار، 489.99 دلار و 949.99 دلار قیمت دارد. 

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا