گجت و پوشیدنی

معرفی لنوو Smart Clock 2 با طراحی جدید و داک شارژ بیسیم

لنوو استمارت کلاک حدود سه سال پیش در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد. به دنبال آن، در ماه آگوست سال گذشته، این مدل با مدل ارزان تری به نام Lenovo Smart Clock Essential عرضه شد. اکنون، جانشین آن به نام Lenovo Smart Clock 2 در وب سایت سازنده آمریکا ظاهر شده و طراحی جدید و ویژگی های اضافی را به ارمغان می آورد.

این محصول نه تنها ساعت زنگ دار جدید که هنوز هم به عنوان اسپیکر هوشمند عمل کرده، بلکه از طراحی جدیدی برخوردار بوده و در رنگ های بیشتری نیز موجود است. لنوو اسمارت کلاک 2 اکنون بلندتر است، زیرا پایه کمی بیشتری به آن اضافه شده است. نمایشگر هنوز زاویه دار است و بدنه آن در پارچه ای نرم لمس پیچیده شده است که در رنگ های خاکستری ، سیاه و آبی موجود است. دو دکمه در بالا برای کنترل میزان صدا وجود دارد و در پایین آن یک جک پاور و یک سوئیچ قطع میکروفون قرار دارد. متأسفانه، دیگر درگاه USB-A در پشت برای شارژ دستگاه های شما وجود ندارد.

لنوو تصمیم گرفته تا با انتقال آن پورت USB به یک داک شارژ بی سیم اختیاری برای Smart Clock 2، درآمد بیشتری کسب کند. این بدان معناست که، اگر هنوز می خواهید از اسمارت کلاک 2 برای شارژ دستگاه خود استفاده کنید، باید پول اضافی را برای داک تهیه کنید. این داک همچنین دارای یک پد شارژ بی سیم با حداکثر توان خروجی 10 وات است. لنوو همچنین نور شب Smart Lenovo Smart Clock Essential را به جایگاه شارژ آورده است. این داک از طریق پین های پوگو به این دستگاه متصل می شود.

لنوو اسمارت کلاک 2 هنوز دارای صفحه لمسی 4 اینچ IPS LCD بوده اما وضوح آن بیان نشده است. همچنین در داخل دستگاه یک گیگابایت رم، پردازنده مدیاتک MT8167S و 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی وجود دارد. همانطور که در بالا گفتیم، ساعت هوشمند جدید بزرگتر شده و لنوو فضای اضافی را با استفاده از یک بلندگوی 3W برای صداهای استریو استفاده کرده است. Smart Clock 2 از طریق Wi-Fi 2.4GHz متصل می شود. همچنین دارای بلوتوث 4.2، سنسور نور و شتاب سنج است. لنوو هنوز برچسب قیمت Smart Clock 2 و همچنین داک شارژ را اعلام نکرده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا