سیستم عامل ساعت هوشمند بعدی سامسونگ One UI Watch نام دارد و مبتنی بر Wear OS گوگل خواهد بود. این رابط کاربری در ساعت‌های هوشمند آینده سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرد که یکی از آن‌ها، گلکسی واچ 4 خواهد بود که در تابستان معرفی می‌شود. از آن‌جا که One UI Watch برپایه Wear OS ساخته شده سازگاری و هماهنگی بیشتری با اندروید خواهد داشت. اگر یک اپلیکیشن اندرویدی را از پلی استور روی گوشی خود نصب کنید، نسخه ساعت هوشمند نیز به‌صورت خودکار روی ساعت هوشمندتان نصب خواهد شد؛ البته اگر این اپلیکیشن نسخه پوشیدنی داشته باشد.

همچنین گفته می‌شود همگام‌سازی اطلاعات بین اندروید و ساعت‌های با این پلتفرم بهتر شده باشد. به‌طور مثال اگر در اپلیکیشن ساعت گوشی بیش از یک موقعیت زمانی را ثبت کرده باشید و یا شماره‌ای را بلاک کرده باشید، این تنظیمات روی ساعت نیز اعمال خواهد شد. One UI Watch همچنین لیست بزرگتری از برنامه ها را نسبت به تایزن به مچ دست شما باز می کند – عناوین معروف مانند Strava، آدیداس رانینگ، Calm، اسپاتیفای، یوتیوب موزیک و گوگل مپس برای گلکسی واچ در دسترس خواهد بود.

همان‌طور که از نام این پلتفرم مشخص است، One UI Watch شباهت زیادی به One UI دارد. به این ترتیب المان‌های رابط کاربری Wear OS برای هماهنگی بیشتر با گوشی‌های سامسونگ تغییر کرده‌اند. سامسونگ البته هنوز گلکسی واچ 4 را معرفی نکرده است. با این‌حال این شرکت می‌گوید ساعت هوشمند بعدی با دوام شارژ بیشتر، سرعت بالاتر و تنوع بیشتر اپلیکیشن‌های عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *