پیش از کنگره جهانی موبایل 2021 در بارسلونا، که روز دوشنبه آغاز به کار می کند، لنوو دسته ای از تبلت های جدید اندرویدی و همچنین یک ساعت هوشمند همه کاره را به نمایش گذاشت. از جالبترین این دستگاه های جدید می توان به Yoga Tab 13 و Yoga Tab 11 اشاره کرد – تبلت های اندرویدی با پایه های مخصوص استیل ضد زنگ داخلی که می توانند به اندازه صفحه نمایش های قابل حمل در خانه استفاده شوند.

Lenovo Yoga Tab 13 دارای صفحه نمایش 13 اینچی 2K، لمسی با استاندارد HDR، بلندگوهای چهارگانه JBL با Dolby Atmos همراه با “محفظه صوتی” در پایین برای باس قوی تر، است. این تبلت مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 870 بوده که با 8 گیگابایت حافظه رم همراه می شود. همچنین از طریق یک باتری بزرگ 10 هزار میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد.

کیک استند پشت آن را می توان باز کرد تا به نمایشگر قابل حمل تبدیل شود و یا حتی می توان آن را برای آویز کردن نیز تنظیم کرد، به این معنی که تقریباً در هر جایی می توانید تبلت را قرار دهید. این باید Yoga Tab 13 را به وسیله ای کاملاً سرگرم کننده در خانه تبدیل کند، فارغ از اینکه از آن برای بازی کردن، تماشای فیلم یا مرور دستور العمل های هنگام آشپزی استفاده خواهید کرد.

از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی، پشتی با پوشش آلکانتارا و یک قلم دقیق لنوو اشاره کرد. Yoga Tab 11 یک نوع کوچک و کودک محور با مشخصات کمی ضعیف تر است – صفحه نمایش 11 اینچی، باتری 7500 میلی آمپر ساعت و پردازنده مدیاتک هلیو G90T. هرچند این یک برتری نسبت به هم نسل هایش دارد – بسیار سبک تر است (655 گرم در مقابل 830 گرم). لنوو Yoga Tab 13 با قیمت 799 یورو (953 دلار) و Yoga Tab 11 در ژوئیه 2021 با قیمت 349 یورو (416 دلار) در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *