در حالی که ال جی دیگر تلفن تولید نمی کند، هنوز در زمینه هدفون است و آخرین پیشنهاد آن Tone Free DFP8W می باشد. این ایربادز تمام بیسیم از قابلیت لغو نویز فعال، حداکثر 24 ساعت پخش و کیف شارژ UVnano برخوردار بوده که نوک های سیلیکونی و مش بلندگو را تمیز می کند.

این ایربادز با درایورهای 8 میلی متری دینامیکی تولید شده توسط Meridian Audio و سه میکروفون همراه است که دو مورد از آنها مخصوص مکالمه هستند در حالیکه یکی دیگر از آنها مربوط به قابلیت حذف نویز فعال است. می توان این ایربادز را از طریق بلوتوث 5.2 به 5 دستگاه متصل کرده و از پروتکل های Google Fast Pairing و Windows Swift Pair نیز پشتیبانی می کند.

هدفون های جدید ال جی با رمزگذارهای apt-X ، AAC و SBC سازگار هستند و از ضد آب بودن IPX4 استفاده می کنند. عمر باتری روی هدفون با حذف نویز فعال تا 6 ساعت یا بدون آن تا 10 ساعت ارزیابی می شود. جعبه شارژ این تعداد را با ANC به 14 ساعت و بدون آن به 24 ساعت افزایش می دهد. LG Tone Free DFP8W با قیمت پیشنهادی خرده فروشی 180 یورو ارائه می شود. می توان آنها را در رنگ های سفید، طلایی و مشکی تهیه کرد. جزئیات در دسترس بودن هنوز به طور کامل مشخص نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *