شرکت DJI به تازگی از پهپاد جدید کوچک DJI Mini SE رونمایی کرده و در بازارهای منتخب خارج از آمریکا و اروپا در دسترس خواهد بود. مینی پهپاد قبلاً در برخی از وب سایت های DJI مانند DJI Brazil ظاهر شده، در حالی که فروش آن در مالزی آغاز شده است. DJI Mini SE یک پهپاد تخصصی است که متناسب با نیاز کاربران سطح پایین در بازارهای نوظهور برای پهپادهای مصرفی طراحی شده است. این محصول برخی از ویژگی های اساسی یک پهپاد را فراهم می کند و مقرون به صرفه است.

به نظر می رسد DJI Mini SE یک سلف بازسازی شده از DJI Mini 2 است که DJI Mavic Mini نامیده می شود، اگرچه با برچسب قیمت ارزان تری به بازار عرضه می شود. در واقع، Mini SE از اجزای داخلی Mavic Mini و پوسته Mini 2 استفاده می کند و این باعث ایجاد بالاتر مقاومت در برابر باد می شود. از سوی دیگر، هنوز هم عملکرد آن به مراتب بالاتر از Mavic Mini بوده و از قیمت های جذاب تری برخوردار است.

اساساً، DJI Mini SE دارای همان ویژگی های مهم Mavic Mini است که شامل قابلیت فیلمبرداری 2.7K، زمان پرواز 20 دقیقه، برد بی سیم 2.5 مایل، ظرفیت عکس 12 مگاپیکسلی و تنظیم 3 محور گیمبال است. وزن DJI Mini SE حدود 250 گرم است. قیمت DJI Mini SE در مالزی 325 دلار است که بالاتر از قیمت 299 دلاری Walmart است که ماه گذشته برای دستگاه ارائه داده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *