موبایل و تبلت

برگزاری رویداد معرفی گلکسی زد فولد 3، زد فلیپ 3، بادز 2 و واچ 4 در تاریخ 11 آگوست

مدتی است که شایعاتی مبنی بر تاریخ مراسم آنپکد نسل بعدی محصولات سامسونگ شنیده می شود که در نهایت این شرکت تاریخ رسمی برگزاری رویداد آنپکد را اعلام کرد. مراسم آنپکد بعدی قرار است در تاریخ  تاریخ 20 مرداد ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار شود. با رفتن به هشتگ های موجود در پوستر رویداد رسمی، تقریباً تمام آنچه که از غول کره ای پیش بینی کرده بودیم، تا اواخر سال رونمایی خواهد شد.

سامسونگ امسال از نسل جدید گلکسی نوت رونمایی نخواهد کرد، بنابراین توجهات روی نسل بعدی گلکسی زد فولد خواهد بود و کره‌ای‌ها هم می‌خواهند از این فرصت استفاده کنند. در همین راستا پشتیبانی از قلم S Pen به گلکسی زد فولد 3 اضافه می‌شود. طبق شایعات، گلکسی زد فولد 3 به دو نمایشگر امولد (نمایشگر داخلی 7.55 اینچی و بیرونی 6.23 اینچی) مجهز می‌شود. این دستگاه همچنین از چیپ اسنپدراگون 888 ، 12 گیگابایت رم و اندروید 11 بهره می‌برد.

در بخش دوربین، ما انتظار داریم که در کل پنج دوربین وجود داشته باشد – یک تنظیم اصلی سه گانه متشکل از سه سنسور 12 مگاپیکسلی، از جمله دوربین اولتراواید با فوکوس خودکار، یک دوربین سلفی زیر نمایشگر 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 10 مگاپیکسلی در نمایش کاور. البته خبر مهم پیرامون گلکسی واچ 4 آینده این واقعیت است که سامسونگ از تایزن دور شده و به Wear OS و رابط کاربری جدید One UI Watch خود می رود.

تا آنجا که در حال حاضر می دانیم، یک نسخه معمولی گلکسی واچ 4 و همچنین یک مدل کلاسیک وجود دارد که با حاشیه چرخان امضای سامسونگ کامل می شود. در نهایت باید منتظر گلکسی بادز 2 باشیم که در رنگ‌های متنوع از راه می‌رسد. اخیرا قیمت این ایرباد بی‌سیم هم افشا شده است. یکی از دستگاه‌های غایب در این مراسم، گلکسی S21 FE است که البته شایعات به معرفی دیرهنگام آن اشاره می‌کنند. علاوه بر این، احتمالا کره‌ای‌ها برای آن چیپ اگزینوس و نه اسنپدراگون درنظر می‌گیرند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا