آموزش

نحوه پشتیبان گیری از iMessage در iCloud

ممکن است وقتی به دوستانتان رفت و برگشت پیامک ارسال می کنید، اینطور فکر نکنید، اما iMessages ما بسیار ارزشمند است. اطلاعات رویداد، خبرهای مفید، لینک به مقالاتی که عزیزان ما فکر می کنند از آنها لذت خواهیم برد – همه آنها آنجا هستند.

طبق گفته اپل، iMessages در آی کلاود به طور خودکار به روز می شود، بنابراین هر پیامی که در یکی از دستگاه های اپل شما به اشتراک گذاشته شود، در همه آنها به اشتراک گذاشته می شود. نگران نباشید، پیام های موجود در iCloud هنوز هم به صورت انتها به انتها رمزگذاری شده اند، به این معنی که شخص دیگری (حتی اپل) نمی تواند آنها را مشاهده کند. در اینجا نحوه تهیه نسخه پشتیبان از iMessages در iCloud آورده شده است تا هرگز نگران از دست دادن آنها نباشید.

ابتدا مطمئن شوید که حساب آی کلاود خود را تنظیم کرده و به سیستم وارد شده اید. در بالای تنظیمات آیفون، روی نام خود کلیک کنید، سپس iCloud را انتخاب کنید. پس از ورود به صفحه آی کلاود، iMessage را به حالت سبز تغییر دهید:

اکنون به برنامه Messages و سپس به منوی کشویی در گوشه بالا سمت چپ بروید. Preferences را انتخاب کرده و تیک Enable Messages on iCloud را فعال کنید.

برای خاموش کردن پیام ها در iCloud، کافی است آن را در آیفون خاموش کرده و گزینه Enable Messages on iCloud را در Mac بردارید.

منبع
mashable
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا