نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید Android TV با برخی ویژگی های گوگل TV همراه است

Android TV همچنان بیشتر و بیشتر به یک شبیه سازی Google TV تبدیل می شود، اما این لزوما چیز بدی نیست. آخرین به روزرسانی بزرگ که شامل سازگاری های مشابه بود، در ماه فوریه بود که Android TV طراحی رابط فعلی خود را دریافت کرد و ظاهر و کاربرپسندی را کاملاً بهبود بخشید.

با آخرین به روزرسانی، این پلتفرم سایر ویژگی های مفید را از برادر خود – Google TV – به ارث می برد. اکنون می توانید یک لیست تماشا ایجاد کنید، که به صورت یک ردیف در زیر برگه Discover قرار می گیرد. به چند روش می توانید یک نمایش یا فیلم به لیست تماشای خود اضافه کنید. این کار را می توانید با فشار دادن و نگه داشتن عنوان در حالی که در برگه Discover هستید و با کلیک بر روی “‘add to watchlist” یا ضربه زدن روی صفحه جزئیات دکمه “Watchlist” این کار را انجام دهید. شما همچنین می توانید عناوین خود را در دستگاه های دیگر از طریق برنامه Google TV یا جستجوی گوگل اضافه کنید.

ویژگی مفید دیگری که با به روزرسانی جدید ارائه می شود، گزینه “آموزش” پلتفرم برای ارائه محتوای شخصی تر به شما است. می توانید ابزار “بهبود توصیه های خود” را در برگه Discover یا با مراجعه به Device Preferences > Home Screen > Content Preferences تنظیمات اپ پیدا کنید. بخش جزئیات عناوین ، غوطه وری بیشتر را ارائه می دهد؛ در این بخش، تریلرهایی به طور خودکار برای عناوین اجرا می کند، و پیش نمایش مطالب را به شما ارائه می دهد. ویژگی های جدید این هفته به کاربران منتقل می شود ، بنابراین در حال ظاهر شدن آن به روز باشید.

منبع
phonearena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا