ایسوس به تازگی جدیدترین مانیتور گیمینگ خود را با نام TUF Gaming VG32AQL1A معرفی کرد. این مانیتور گیمینگ 32 اینچی ابعادی را ارائه می‌دهد که شاید برای تجربه از نزدیک ایده آل نباشد و کاربران مجبور باشند کمی عقب‌تر جای گیرند. این مانیتور گیمینگ وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل، نوع پنل Fast IPS، زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه و نرخ نوسازی 170 هرتز را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین پشتیبانی از پشتیبانی از FreeSync Premium و Nvidia G Sync نیز به همراه دارد.

در کنار زمان پاسخ دهی و رفرش ریت سریع، ASUS TUF Gaming VG32AQL1A از همگام سازی Extreme Low Motion Blur یا ELMB به همراه Variable Overdrive بهره می‌برد که باعث می‌شوند به شکل پویا تنظیمات نمایشگر در جهت کاهش Motion Blur تغییر کنند. روشنایی معمول این ماینتور رقم استاندارد 350cd/m² است در حالی که حداکثر روشنایی به رقم 400cd/m² می‌رسد که باعث می‌شود شاهد گواهی VESA Display HDR 400 برای آن باشیم. نرخ کنتراست 1000:1 و پوشش رنگی نیز 99 درصد استاندارد DCI P3 می‌باشد.

در بخش ورودی خروجی شامل یک عدد Display Port 1.2، دو عدد HDMI 2.0، دو عدد USB 3.0، یک عدد جک هدفون و دو بلندگوی 2 وات می‌شود. با توجه به وجود استند قابل تنظیم راحتی استفاده برای کاربران دو چندان خواهد شد. در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت گذاری این محصول در دسترس نیست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *