گوگل برای سهولت دسترسی و مدیریت مجوزهای هر سایت، نسخه اندروید مرورگر کروم را بروزرسانی کرد. این به روزرسانی جدید که در دسترس کاربران اندرویدی است، تغییر سریع اطلاعاتی را که یک سایت می تواند به آنها دسترسی داشته و امکان دسترسی به آنها را ندارد، سریعتر می کند. با ضربه زدن روی دکمه قفل، سپس با ضربه زدن روی مجوزها لیستی از آنچه سایت مجاز به دسترسی دارد، همراه با ضامن ها برای فعال یا غیرفعال کردن آنها در صورت تمایل نشان داده می شود.

گوگل همچنین می گوید که یک ویژگی آینده وجود دارد که به شما امکان می دهد سایت را از سابقه مرور خود فراموش کنید، این همان ویژگی اخیر آن است که به شما امکان می دهد سابقه 15 دقیقه مرور خود را پاک کنید. گوگل همچنین برخی از اقدامات جدید حریم خصوصی و امنیت محور کروم را معرفی کرده که می توانید با تایپ دستوراتی در نوار آدرس آن را فراخوانی کنید. به عنوان مثال ، با تایپ کردن “delete history” دکمه ای برای حذف تاریخچه خود خواهید داشت.

از سوی دیگر، گوگل یک اقدام “بررسی ایمنی” اضافه کرده که به شما امکان می دهد به سرعت اسکن گذرواژه ها، افزونه های و موارد دیگر و همچنین اقداماتی را برای مدیریت تنظیمات امنیتی یا مدیریت همگام سازی انجام دهید. این اقدامات باید از امروز در کروم دسکتاپ در دسترس باشد. در وبلاگ گوگل همچنین به بروزرسانی امنیتی کمتر اشاره شده که باعث گسترش جداسازی سایت گوگل و بهبود عملکرد تشخیص فیشینگ می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *