لپ تاپ

رونمایی ای‌دیتا از اولترابوک جدید XPG XENIA 14

ای‌دیتا به تازگی از لپ تاپ جدیدی تحت عنوان XPG XENIA 14 رونمایی کرد. این محصول برای کاربرانی مناسب است که بدنبال اولترابوکی سبک و باریک بوده و در عین حال عملکردی را که برای کار و بازی نیاز داشته، ارائه دهد. این لپ تاپ جدید مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 یا Core i5 بوده که با گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe همراه است. همچنین از صفحه نمایش 14 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی، نسبت صفحه به بدنه 92 درصد بهره برده و باتری تعبیه شده، 10 ساعت استفاده را فراهم می کند. به علاوه این لپ تاپ دارای یک حافظه SSD XPG PCIe Gen4 و حافظه رم پرسرعت XPG DDR4 3200 MHz است.

XENIA 14 از آلیاژ منیزیم سبک ساخته شده و یک دستگاه فوق العاده قابل حمل است که کاربران می توانند با آسودگی از هر جایی استفاده کنند. وزن اولترابوک فقط 970 گرم (2.14 پوند) به راحتی با دست یا کیسه حمل می شود. XENIA 14 نه تنها سبک است، بلکه نازک است و ضخامت آن فقط 15 میلی متر است. XENIA 14 دارای مجموعه ای از پورت ورودی/خروجی گسترده برای اتصال بدون دردسر است؛ پورت ها شامل USB Type-C با یکی مجهز به تاندربولت 4 برای شارژ راحت و انتقال سریع داده ها، درگاه USB 3.2 Gen2 Type-A، جک ترکیبی صوتی 3.5 میلی متری و پورت HDMI 2.0b است. علاوه بر این، XPG XENIA 14 می تواند از طریق پورت های HDMI و USB-C به سه نمایشگر 4K اکسترنال متصل شود.

XPG XENIA 14 مجهز به Intel Wi-Fi 6 AX201، به کاربران این امکان را می دهد تا با پشتیبانی از Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.1 از جدیدترین اتصالات لذت ببرند. Wi-Fi 6 به روترها اجازه می دهد تا همزمان با دستگاه های بیشتری ارتباط برقرار کنند و داده ها را به چندین دستگاه در همان پخش با دامنه انتقال گسترده تر ارسال کنند. بلوتوث 5.1 ویژگی جدید “جهت یابی” را ارائه می دهد که به XPG XENIA 14 امکان می دهد مکان فیزیکی سیگنال های بلوتوث را برای افزایش پایداری مشخص کند.

XPG XENIA 14 از Windows Hello پشتیبانی می کند و به لطف تشخیص چهره از طریق دوربین IR واقع در بالای نمایشگر، می تواند فقط در چند ثانیه از حالت خواب بیدار شود. XPG XENIA 14 همچنین دارای یک دوره آزمایشی رایگان یک ماهه Xbox Game Pass است که به کاربران امکان دسترسی به بیش از 200 بازی را می دهد. از لحاظ قیمت، مدل اینتل Core i7 با قیمت 1199.99 دلار و مدل اینتل Core i5 با قیمت 1099.99 دلار به فروش می رسد.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا