موبایل و تبلت

رونمایی یولفون از گوشی Power Armor 13 با باتری بزرگ

یولفون به طور مکرر گوشی های هوشمند جدیدی را برای سرویس دهی به بخش های مختلف کاربر در سراسر جهان عرضه می کند. پس از عرضه Armour 11T 5G، این سازنده چینی دوباره با گوشی هوشمند Ulefone Power Armour 13 مجهز یک باتری بزرگ 13200 میلی آمپر ساعتی وارد میدان می شود. این اولین تلفن ناهموار جهان است که چنین باتری عظیمی را حمل می کند. چندین شگفتی دیگر در داخل تلفن هوشمند وجود دارد که آن را به یک گوشی هوشمند ارزشمند نیز تبدیل می کند.

تلفن هوشمند Ulefone Power Armour 13 دارای صفحه نمایش 6.81 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل ارائه می شود. این گوشی هوشمند به پردازنده مدیاتک هلیو G95 با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز است. با این حال، کاربران علاقه مند می توانند فضای ذخیره سازی خود را از طریق کارت MicroSD تا 1 ترابایت افزایش دهند.

در پشت گوشی میزبان دوربین چهارگانه اصلی با چینش سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق هستیم. ماژول دوربین عقب حتی در محیط کم نور نیز عکس های خیره کننده ای ثبت می کند و سیستم فلاش Penta به روشن شدن عکس های شب کمک می کند. دوربین اصلی از ضبط فیلم 4K پشتیبانی می کند.

این گوشی همچنین سیستم عامل اندروید را اجرا کرده که شامل ویژگی هایی مانند رابط کاربری روان، چند وظیفه ای بهتر و محافظت و امنیت اطلاعات بالاتر است. از سوی دیگر، سنسور مادون قرمز آن امکان اندازه گیری فاصله بین دو جسم را به راحتی فراهم می کند. از سایر مشخصات این گوشی می توان به NFC، گواهینامه های IP68/69K و رادیوی FM بدون هدست و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی اشاره کرد. هنوز قیمت این گوشی از سوی سازنده اعلام نشده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا