کورنینگ ، شرکتی که بیشتر به ساخت گوریلا گلس، یک لایه محافظ شیشه ای برای نمایشگرهای گوشی های هوشمند مشهور است، اکنون جدیدترین کامپوزیت خود را که نسخه جدیدی از گوریلا گلس بهینه شده برای لنزهای دوربین گوشی های هوشمند با نام گوریلا گلس DX و DX پلاس رونمایی کرد.

با توجه به اینکه این شرکت Gorilla Glass DX را در جولای 2018 برای فیس های ساعت هوشمند ارائه کرده، این موضوع جدید نیست. با این حال، کورنینگ می گوید که مجبور شده کامپوزیت DX و DX پلاس را برای گوشی های هوشمند دوباره فرموله کند تا مقاومت در برابر خراش را بدون آسیب رساندن به کیفیت عکس و فیلم ارائه دهد.

این شرکت می گوید که کامپوزیت جدید 98 درصد از نور محیط را وارد می کند در حالی که همچنان به همان اندازه شیشه Gorilla Glass مقاوم در برابر خراش است. کورنینگ می گوید، در مقایسه، پوشش های لنز با پوشش های سنتی ضد انعکاس فقط در حدود 95 درصد نور را وارد می کنند.

تاکنون اعلام نشده است که چه تلفن هایی از کامپوزیت های شیشه ای جدید بهره می برند، اما کورنینگ می گوید سامسونگ به عنوان اولین شرکتی که از پوشش های جدید لنز دوربین Gorilla Glass استفاده می کند. غول کره جنوبی برنامه Galaxy Unpacked خود را برای 11 اوت برنامه ریزی کرده است و ما می توانیم این گلس جدید را در یکی از دستگاه هایی که قرار است در این رویداد ارائه شود، مشاهده کنیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *