نرم افزار و اینترنت

دو ویژگی جدید بینگ چت، نظیر Continue On Phone، برای همه در دسترس است

مایکروسافت همچنان به افزودن ویژگی‌های جدید کوچک اما جالب برای افرادی که به خدمات چت ربات بینگ چت دسترسی دارند، ادامه می‌دهد. امروز، وبلاگ رسمی بینگ به روز شد تا نشان دهد که دو ویژگی که در حال آزمایش بودند اکنون برای همه کاربران چت بینگ در دسترس هستند.

اولین مورد از این دو افزوده جدید، ادغام Bing Chat در برنامه Microsoft Launcher برای دستگاه های اندرویدی است. این قبلاً به نسخه بتا برنامه اضافه شده بود. اکنون نسخه پایدار مایکروسافت لانچر شامل بینگ چت است که به گوشی های هوشمند اندرویدی اجازه می دهد آن را به صفحه اصلی خود اضافه کنند. Microsoft Launcher برای دانلود از گوگل پلی استور در دسترس است.

افزوده جدید دیگر، موردی که مجدداً مدتی است در حال آزمایش با گروه کوچکی از کاربران بوده است. اگر در حال گفتگو با Bing Chat در مورد موضوعی در رایانه خود هستید، اما باید رایانه خود را ترک کنید، اکنون می توانید چت را در دستگاه تلفن همراه خود ادامه دهید. ویژگی جدید نماد Continue on phone را در گوشه سمت راست بالای آخرین مکالمه بینگ چت شما قرار می دهد.

با کلیک بر روی آن نماد یک کد QR ظاهر می شود. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوشی هوشمند خود را به مانیتور رایانه بیاورید و از دوربین گوشی برای نمایش کد QR استفاده کنید. سپس تلفن باید لینکی ایجاد کند که می‌توانید روی آن ضربه بزنید تا اپلیکیشن بینگ راه‌اندازی شود، جایی که می‌توانید مکالمه بینگ چت را در جایی که آن را روی رایانه گذاشته‌اید ادامه دهید. چند هفته پیش، مایکروسافت دسترسی به بینگ چت را برای همه کاربران مرورگر وب کروم گوگل اضافه کرد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا