آموزش

نحوه بروزرسانی فریمور سخت افزاری محصولات ریزر

ریزر بهترین کیبوردها، ماوس ها، هدست ها و موارد دیگر را تولید می کند و در بیشتر اوقات، اپلیکیشن همراه همه آن چیزی است که شما برای استفاده نیاز دارید. در حالی که نیاز به استفاده از Razer Synapse 3 به تدریج کاهش یافته است، اما هنوز هم یک ابزار مفید برای استفاده در رایانه شخصی است.

اما یک چیز وجود دارد که Synapse انجام نمی دهد، و آن هم بروزرسانی فریمور روی ریزر گیر شما می باشد. به روزرسانی فریمور مهم است، به خصوص اگر مواردی برای حل وجود داشته باشد، مانند یک مشکل اخیراً فشار دادن دوبار در BlackWidow V3 Pro. اما برای به روزرسانی فریمور، باید آن فایل بخصوص دستگاه را دانلود کنید.

سایت پشتیبانی ریزر محلی است که با یک صفحه اختصاصی برای به روزرسانی فریمور در اختیار شما قرار دهد. واقعاً یافتن خواسته های شما کاملاً ساده اس ، زیرا در این صفحه فقط فریمور قرار دارد و هر نسخه از سال 2018 به بعد در آنجا موجود است. صفحه به بخش هایی تقسیم شده، بنابراین شما صفحه کلید، ماوس، هدست و موارد دیگر دارید، بنابراین تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بخش مناسب را گسترش دهید و به دنبال دستگاه خود باشید. اگر دستگاه خود را در لیست مشاهده نمی کنید، این بدان معناست که شما به طور کامل به روزرسانی فریمور ندارید بنابراین می توانید روند کار را در همان جا خاتمه دهید.

اگر دستگاه خود را مشاهده کنید، لینکی برای دانلود به روزرسانی فریمور مشاهده خواهید کرد. این یک مورد اجرایی خاص برای هر دستگاه است و هر صفحه دانلود همراه با دستورالعمل های خاصی برای نصب است. در واقع تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که فایل را دانلود کنید، آن را اجرا کنید و سپس دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا فریمور خود را به درستی به روز کنید. ریزر اخیراً پشتیبانی از اجرای چندین دستگاه را در یکی از دانگل های بی سیم HyperSpeed خود ارائه کرده و قبل از انجام این کار باید به جدیدترین فریمور به روز شوید.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا