شرکت بریتانیایی Nothing سرانجام از اولین محصول خود پرده برداری کرد. این محصول جدید Nothing ear (1) نام دارد که یک ایربادز تمام بیسیم با ویژگی های مانند حذف نویز فعال، شارژ بیسیم و مقاوم در برابر پاشش آب است. ایربادز Nothing (1) از طراحی شفاف منحصر به فردی برخوردار است، هم کیف شارژ و هم گوشواره ها از پلاستیک شفاف ساخته شده اند. پلاستیک شفاف به شما امکان می دهد بخشی از کیس را ببیند و همچنین به داخلی هدفون های بی سیم نگاه کند.

وزن ایربادز فقط 4.7 گرم در هر هدفون است. محفظه 0.34 سی سی دارای یک درایور داینامیک 11.6 میلی متری است. ear (1) از اتصال بلوتوث 5.2 با کدک های SBC و AAC پشتیبانی می کند. همچنین هر هدفون دارای ژست های لمسی برای کنترل حالت پخش و حذف نویز فعال است. ایربادز را می توان به دستگاه های iOS و اندروید متصل کرد و اپلیکیشنی برای کنترل ویژگی هایی مانند ژست های لمسی، ANC ،EQ و به روزرسانی نرم افزار برای هر دو موجود است. ANC موجود در در ear (1) دارای دو سطح لغو صدا است. حالت شفافیت برای مواردی وجود دارد که می خواهید بتوانید محیط اطراف خود را بدون برداشتن محافظ گوش بشنوید. متناوباً، می توانید ANC را کاملاً خاموش کرده و از ماندگاری بیشتر باتری لذت ببرید.

باتری ear (1) تا 4 ساعت پخش مداوم با ANC فعال فراهم کرده، درحالیکه با غیرفعال کردن ANC می تواند تا 5.7 ساعت عمر داشته باشد. کیف شارژ می تواند در مجموع حداکثر 34 ساعت زمان پخش را فراهم کند. این کیس را می توان با کابل USB-C یا بی سیم با شارژر سازگار Qi شارژ کرد. ایربادز Nothing ear (1) قرار است با قیمت 99 دلار راهی بازار شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *