در کنار سری کاملاً جدید P50، هواوی دو گجت پوشیدنی جدید را با نام های Watch GT 2 Pro ECG و Band 6 Pro معرفی کرد. هر دو گجت مدل های ارتقایافته ای از نسل قبلی شان است؛ درحالیکه مدل Watch GT 2 Pro ECG قابلیت پایش الکتروکاردیوگرام را ارائه داده، دستبند هوشمند بند 6 پرو با اندازه گیری درجه حرارت بدن همراه است.

Watch GT 2 Pro ECG از لحاظ ظاهری و ویژگی ها با نسخه  Watch GT 2 Pro معمولی یکسان است. این ساعت یک صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED، محافظ شیشه با تزریق کریستال Sapphite و قاب تیتانیوم را به همراه دارد. شما همچنین می توانید ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون و اندازه گیری خواب و استرس را انجام دهید. ساعت هوشمند Huawei Lite OS را اجرا کردخ و بیش از 100 حالت تمرین را به ارمغان می آورد.

قیمت این ساعت هوشمند جدید 478 دلار بوده از 12 آگوست 2021 در دسترس مشتریان قرار می گیرد. هواوی بند 6 پرو دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED و پایش ضربان قلب، اکسیژن خون، خواب و استرس یکسان با Watch GT 2 Pro ECG است. همچنین قابلیت مانیتور دمای بدن فوق الذکر و همچنین 96 حالت تمرین را دریافت می کنید. عمر باتری حداکثر تا دو هفته استفاده متوسط ارزیابی شده است. هواوی بند 6 پرو قرار است با قیمت 70 دلار به فروش برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *