صوتی و تصویری

عرضه تلویزیون هوشمند اندرویدی Infinix X1 با وضوح FHD

اینفینیکس به تازگی تلویزیون هوشمند مبتنی بر پلتفرم اندروید تی وی با نام Infinix X1 را راهی بازار کرد. این تلویزیون 40 اینچی جدید از امروز با قیمت 269 دلار در دسترس می باشد. جدیدترین تلویزیون هوشمند  Infinix X1 Android Smart TV نسخه کوچکتر اما همهجانبه ترین مدل های قبلی HD و FHD در سری X1 است.

این مدل ها شامل مدل 32 اینچی HD و تلویزیون هوشمند 43 اینچی FHD اندرویدی بوده که دسامبر سال گذشته در هند عرضه شد. تلویزیون هوشمند جدید 40 اینچی FHD اندرویدی دارای کیفیت تصویر واضح، نسبت صفحه به بدنه بالا و موتور تصویر Infinix EPIC 2.0 برای بهبود کلی تصویر است. تلویزیون هوشمند اندرویدی جدید دارای قابلیت HDR10 بوده که در تصاویر واضح و روشن در بالاترین سطح قابل مشاهده است.

تلویزیون هوشمند با کاهش نور آبی، تجربه تماشای انسانی تری را بر روی چشم ها ارائه می دهد. فناوری مراقبت از چشم اینفینیکس ایمنی چشم را هنگام استفاده از تلویزیون تضمین می کند. صدای فراگیر غنی از طریق بلندگوهای 24 واتی با Dolby Audio فعال به دست می آید. تلویزیون هوشمند اندروید Infinix X1 FHD دارای پردازنده چهار هسته ای مدیاتک 6683 با گرافیک Mali470 MP3 است و 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی را ارائه می دهد.

Infinix X1 بر روی اندروید نسخه 9.0 اجرا می شود و دارای برنامه های داخلی مانند کروم کست، گوگل اسیستنت و مجموعه ای وسیع از اپلیکیشن ها است که می توانید از گوگل پلی استور دانلود کنید. همچنین پشتیبانی از اتصال Wi-Fi، بلوتوث 5.0 و کنترل از راه دور بلوتوث وجود دارد. این تلویزیون دارای سه پورت HDMI ،USB 2.0 (دو پورت)، اترنت، Mini AV ،Optical Outport و پورت AV است، بنابراین گزینه های مختلف ورودی را ارائه می دهد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا