گجت و پوشیدنی

گوگل اسیستنت به ساعت‌های Wear OS 3 فسیل رسید

با ورود به‌روزرسانی Wear OS 3، گوگل اسیستنت در بسیاری از ساعت‌های هوشمند ناپدید شد و تنها ساعت پیکسل و ساعت‌های گلکسی جدیدتر سامسونگ از این ویژگی پشتیبانی کردند. خوشبختانه، دیگر مجبور نیستید مارک‌ها را فقط برای صحبت با گوگل روی مچ دست خود تغییر دهید. فسیل در این ماه به‌روزرسانی‌ را ارائه می‌کند که به ساعت‌های Gen 6 مجهز به سیستم عامل Wear OS 3، دستیار اضافه می‌کند.

این شامل مدل‌های خود فسیل و همتایان Diesel، Michael Kors و Skagen می‌شود، اگرچه باید با تلفنی که دارای اندروید استاندارد با برنامه‌های گوگل است، متصل شوید (اندروید گو و بسیاری از گوشی های چینی حساب نمی‌شوند). اگر از پوشیدنی های گوگل یا سامسونگ استفاده کرده باشید، این عملکرد آشنا خواهد بود.

می‌توانید با گفتن “Hey Google”، نگه داشتن یک دکمه یا ضربه زدن روی یک پیچیدگی صفحه ساعت، کمک‌کننده هوش مصنوعی را فراخوانی کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد به پیام‌ها پاسخ دهید، موسیقی را کنترل کنید یا کارهایی را انجام دهید که معمولاً به تلفن شما نیاز دارند. با این حال، برخلاف بسیاری از گزینه ها، الکسا را نیز در دسترس خواهید داشت. برای گفتن دستورات در یک اکوسیستم محبوس نخواهید شد. اگر از ساعت Wear OS 3 برند دیگری مانند Mobvoi یا Montblanc استفاده می‌کنید، این کار چندان کمکی نخواهد کرد. با این حال، Fossil یکی از محبوب ترین نام ها در ساعت های هوشمند مبتنی بر گوگل است.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا