نورپردازی خوب که سوژه را تحسین برانگیز می کند یک عنصر اساسی تولید برای استریمرها و به طور کلی سازندگان ویدیو است. لاجیتک (تحت نام تجاری Logitech for Creators) به تازگی یک دستگاه نورپردازی جدید ساخته شده برای استریمرها به نام Litra Glow را عرضه کرده و می گوید که این محصول می تواند ظاهری طبیعی و درخشان در تمام رنگ های پوست ارائه دهد.

Litra Glow نوری بدون تابش نور ارائه می‌کند که قرار است روی چشم‌ها ملایم باشد و برای پخش تمام روز ایمن باشد. همچنین دارای فناوری TrueSoft لاجیتک است که نوید دقت رنگ های سینمایی را می دهد و نور ملایم و جذابی را امکان پذیر می کند که ظاهراً می تواند استریمرها را کمتر خسته به نظر برساند.

این که آیا واقعاً می تواند ظاهری “درخشنده” در تمام رنگ های پوست ایجاد کند یا خیر، باید دید.رنگ‌های پوست مختلف به رویکردهای متفاوتی برای نورپردازی در ویدیو نیاز دارند – برای مثال استفاده از نور یکسان برای بازیگران سفیدپوست باعث شده بود که بازیگران سیاه‌پوست برای مدت طولانی در صحنه‌های کم نور در فیلم‌ها و نمایش‌ها خجالتی به نظر برسند یا به سختی قابل مشاهده باشند.

لاجیتک Litra Glow را به صورت پلاگ اند پلی طراحی کرده است و استریمرها می توانند بین پنج تنظیم از پیش تنظیم شده با روشنایی و دمای رنگ متفاوت انتخاب کنند. اگر بخواهند آن را بیشتر سفارشی کنند، می توانند آن تنظیمات را خودشان پیکربندی کنند. کاربران همچنین می‌توانند آن را به نرم‌افزار G HUB لاجیتک متصل کنند تا از پیش تنظیم‌های خود را ایجاد کنند و آنها را به کلیدهای G در صفحه‌کلید یا ماوس لاجیتک G اختصاص دهند.

Litra Glow با یک پایه مانیتوری عرضه می شود که دارای ارتفاع، شیب و چرخش قابل تنظیم است که در ماه جاری ارائه می شود. این محصول در آمریکا، کانادا، استرالیا و کشورهای منتخب اروپایی در وب سایت لاجیتک و از آمازون، آدوراما و سایر خرده فروشان با قیمت 60 دلار در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *